Love the way you lie!

Fan va den låten e bra! OO Eminem e så jävla bra Love him!

Aja jag sitter i af och lyssnar på den låten om och om igen på min ipod nano.

Den e så jävla bra!

Jag kan inte sluta säga det!

Eminem= As bra

Men asså man får ju inte glömma Rihanna!

Hon är också as bra!

I morron ska jag spela fotbollsmatch.

Det ska bli as kul det går ganska bra för oss i serien!

Sedan ska mitt lag samla i hop pengar och så ska vi hitta på något skoj för de! 


Efter det ska jag träffa några i klassen Emma,Jossan,Alex o Karl.

Vi ska typ äta middag tsm.


A i alla fall nu kommer en as ful bild men asså vem ser underbar ut en myslördag,?





 


O nu vill ni ju såklart ha en bild på Eminem o Rihanna!

Här kommer det:







Och tsm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0