Usch!

Hej! Jag han visst blogga lite till idag!
Men det här blir garanterat sista gången för idag!
Jag skulle locka håret i går!
Jag råkade bränna mig i pannan så att jag fick en ful stor brun blåsa!
Den är hur bläkig som helst!
Ni kan ju kolla på bilden om ni vågar!
Nu ska min kompis Rebecka komma hit innan vi ska på kalas!
Vi kan ju se om ni får en bild på henne om hon vill vara med!
Äntligen fredag!
Nu kommer det bra program på tv!
Men hinner intetitta på Talang eller Så ska det låta!
För jag är på kalas då!
Men världens bästa program hinner jag se!
Solsidan! Detbara äger så hårt!
Ja nu ska jag välja kläder och gå och möta upp Rebecka vid tunnelbanan!



Ha en jätte trevlig fredag så kanske jag och Rebecka kan blogga lite men bara kanske!



Kram Linn.    <333    ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0