Ny tävling!

Hejsan!





Jag har lite dålig fantasi!



Men jag hade tänkt att starta en liten tävling som heter:      Tänk fram artisten!


Ja jag kommer att lägga in en bild på 4 artister. Ni ska tänka vilken artist det är!  






Lycka till!  <333









1................................






2..................................




3.........................









4......................






Mm klura på det ni!


Juste ni ska ochså svara på vad dessa 4 har gemensammt!



Ha en bra dag kommer inteatt hinna blogg mer idag hejdå!


Tävlingen avgörs kanske beroende på hur många som är med på fredag!


Kram Linn <33333



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag kan alla

1: Salem al fakir

2: Timotej "atjoo" (är allergisk mot det)

3: Pauline

4: Eric Saade

Alla var med i melodifestivalen 2010

2010-08-16 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0